מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

החזרות והחלפות

איך מחזירים?
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך.
חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה.
בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה
1 פגום | 2 מידה קטנה מדי | 3 מידה גדולה מדי | 4 צבע לא תואם | 5 גזרה לא מתאימה | 6 בד לא כמו שנראה | 7 אחר

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י שירות הלקוחות ישלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.
אפשרויות ההחזרה הן- בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא. אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. יש לצלם/לשמור את מספר המעקב המופיע על המדבקה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה. שימו לב, משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.
שליח עד הבית בעלות של 15 ₪. 1. על מנת לבצע החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר 2. לאחר התחברות, יש להיכנס בתחתית הדף ל"החזרה ע"י שליח" 3. יש למלא את כל הפרטים כפי שמופיע בהזמנה שהנך מחזיר. 4. כעת לבחור את הפריטים שברצונכם להחזיר 5. יש למלא את סיבת ההחזרה 6. החזרה השליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים. 7. לאחר קבלת הפריטים על ידי חברת השליחויות, תתבצע בדיקה ע"י שירות לקוחות ויינתן זיכוי בהתאם עד 10 ימי עסקים מקבלת המשלוח במשרדים.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
החזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
איך מחליפים?
לא ניתן להחליף בסניפי הרשת. ישנה אפשרות של החזרת הפריטים באתר בלבד בהתאם למדיניות, ולבצע הזמנה נוספת.
לא מוצא את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם אתה לא מוצא את מדבקת הגוביינא, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה כי חשוב לנו שהמוצר יהיה ברמה הגבוהה ביותר.
אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, ניתן צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected]או בצ'אט.
אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
האם יש עוד מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה?
במידה והנך מחזיר/ה פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לעטוף אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה. לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה. אביזרים יש להחזיר באריזתם המקורית.
האם ניתן להחליף או להחזיר בחנויות הרשת?
לא ניתן להחליף ולהחזיר בחנויות הרשת. ניתן להחזיר אלינו את הפריטים בהתאם למדיניות החזרה והחלפה באתר.
לא מוצאים את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם את/ה לא מוצא/ת את מדבקת הגוביינא,יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected]או בצ'אט.

Close
Loading
Go back to %1