Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שאלות ותשובות

הזמנות
האם האתר מאובטח?
בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.
איך מבצעים הזמנה באתר?
מצאתם את הפריט שאהבתם ואתם רוצים לקנות? מעולה. בחרו את הצבע והמידה והוסיפו אותו לסל הקניות בלחיצה על כפתור ADD TO BAG.

כדי להמשיך אל הקופה יש לעבור לסל הקניות שלך בלחיצה על העגלה בקצה הימני העליון של המסך, שם ניתן לראות את כל הפריטים שהוספת.

לתשלום, לחץ על הכפתור "מעבר לתשלום".

תוכלו להתחבר ולבצע את הקנייה כלקוח רשום (מומלץ!) ולקצר את תהליך הקנייה. אפשרות נוספת היא להמשיך כאורח ולמלא שם, אימייל, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. במסך התשלום יש לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף מנקודות איסוף. לאחר מילוי כל הפרטים לחץ על הכפתור "תשלום". עם השלמת ההזמנה יתקבל אצלך מייל אישור ומספר הזמנה .
האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
אפשר לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את חווית הקנייה שלך לקלה ונוחה יותר. כמשתמש רשום תוכל/י לשמור פריטים שאהבת, את הכתובות שלך למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים. כמובן שהנכם נהנים מהנחה קבועה של 10% הנחה בכל קנייה ו15% הנחה חד פעמית בחודש היום הולדת. הנחה מתעדכנת באופן אוטומטי בקופה. לא כולל כפל מבצעים והטבות.
איך נרשמים לאתר?
בשביל להירשם לאתר צריך ללחוץ על האייקון של האיש בפינה הימנית העליונה של המסך ולבצע הרשמה. יש לבחור בין מייל וסיסמא, או חיבור מקוצר באמצעות חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. כמשתמש רשום תוכלו ליהנות מגישה לאזור האישי שבו תוכל לראות היסטוריית הזמנות, לנהל את הכתובות ואמצעי התשלום ולשמור פריטים מועדפים. כמובן שהנכם נהנים מהנחה קבועה של 10% הנחה בכל קנייה ו15% הנחה חד פעמית בחודש היום הולדת. הנחה מתעדכנת באופן אוטומטי בקופה. לא כולל כפל מבצעים והטבות.
איך בודקים את מצב ההזמנה באתר?
את סטטוס ההזמנה אפשר לבדוק ב"מעקב אחר הזמנות" באיזור האישי
האם אפשר לבטל הזמנה באתר?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. במידה והנך רוצה לבטל את ההזמנה והיא עוד לא הגיעה אליך, אנא צור/י קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
איך אפשר לשחזר סיסמא?
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.
איך מקבלים את כל הניוזלטרים?
אם הנך משתמש/ת בשירות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים על הצעדים הבאים:
· סמן/י ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל
· לחץ/י על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר
· בחר/י באפשרות "Move to Tab" והעבר/י לתיבת Primary.
עכשיו כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך.

משלוחים
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?
בסוף תהליך הקניה באתר ישלח אליך מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, יתקבל מייל נוסף עם החשבונית ומספר מעקב אחר המשלוח. כשהחבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליך הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
במידה ואינכם נמצאים בבית, אפשר לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?
בזמן הזמנת החבילה אפשר לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תתקבל הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודה ומהן השעות שאפשר להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך 3 ימי עסקים מחנות או 72 שעות מלוקר מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר מכן, תוחזר החבילה אלינו למחסנים.
האם אפשר לשנות את שיטת או כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. לאחר ביצוע הזמנה אין אפשרות לשנות את שיטת או כתובת המשלוח.

החזרות והחלפות
איך מחזירים?
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך.
חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה.
בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה
1 פגום | 2 מידה קטנה מדי | 3 מידה גדולה מדי | 4 צבע לא תואם | 5 גזרה לא מתאימה | 6 בד לא כמו שנראה | 7 אחר

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י שירות הלקוחות ישלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

אפשרויות ההחזרה הן-
בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא. אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה. שימו לב, משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.

שליח עד הבית בעלות של 15 ₪.
כדי לתאם איסוף עם שליח צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
איך מחליפים?
לא ניתן להחליף בסניפי הרשת. ישנה אפשרות של החזרת הפריטים באתר בלבד בהתאם למדיניות, ולבצע הזמנה נוספת.
לא מוצא את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם את/ה לא מוצא/ת את מדבקת הגוביינא,יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה כי חשוב לנו שתקבל מוצר ברמה הגבוהה ביותר.
אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, ניתן צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected]או בצ'אט.
אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
האם יש עוד מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה?
במידה והנך מחזיר/ה פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לעטוף אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה. לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה. אביזרים יש להחזיר באריזתם המקורית.

תשלומים
איך אפשר לשלם באתר?
אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיס נטענים, זרים ודיירקט.
איך משנים את פרטי החיוב וכתובת המשלוח באתר?
אפשר לשנות את פרטי החיוב או כתובת המשלוח שלך באזור האישי באתר. למעבר לאזור האישי לחץ כאן. באזור האישי תוכלו לשמור יותר מכתובת משלוח אחת, כך יהיה לכם נוח יותר להזמין ולבחור בין כתובות קיימות (כתובת הבית, העבודה ועוד).
האם אפשר לשלם בתשלומים?
ברור שאפשר.
ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 600 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית
איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?
את קוד הקופון שקיבלת צריך להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.
לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

Close
Loading
Go back to %1